Nochmal Bild vom neuen Inventar

🛑Spoiler-Talk
Willkommen in der Kantine, Reisender...
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Spannend für Medic Gameplay. Im Prinzip das was wir diskutiert haben:
> Improvements to medical ship functionality are in progress, including the addition of MedGel, which will be required to allow respawning. This will further differentiate the utility of the various medical vehicles in the game. These improvements also prompted some general improvements to the respawn flow. -
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wer lesen kann ist klar im vorteil. ich Depp habe "outdated Concept" gelesen 😁
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Nächste Rechenaufgabe: wieviel Geld musste der Trottel in dem albernen Medic-Ursa Werbefilm bezahlen, um seine Mission zu erfüllen? 😁😁
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Da wir nicht alle sehen, aber ein paar Mio bestimmt.
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Ich hoffe ja dass man MedGel auch looten kann
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Neuer One Pager von Mr Kraken zu Medical Gameplay in 4.3.1
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Bessere Bildqualität:
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Änderungen nach Feedback:
> Amount of MedGel contained within a single canister increased from 100 to 200. The cost of a single canister remains at 100,000 aUEC.
> Respawning still consumes 100 MedGel, however due to the canister change this is now the equivalent of 50,000 aUEC.
> Healing tiered injuries is now different MedGel costs, rather than a flat amount for any and all injuries.
> Healing a T3 injury will consume 5 cSCU MedGel, the equivalent of 2,500 aUEC.
> Healing a T2 injury will consume 10 cSCU MedGel, the equivalent of 5,000 aUEC.
> Healing a T1 injury will consume 20 cSCU MedGel, the equivalent of 10,000 aUEC.
> Tier 3 beds have had their capacity increased from 100 to 200.
> Tier 2 beds have had their capacity increased from 200 to 400.
> Tier 1 beds have had their capacity increased from 400 to 600.
> Respawn distance of T1 beds is increased from 150,000,000 meters to 750,000,000,000 meters, enough to cover most star systems.
> Medical canisters will be added to LTP. -
also mal effektiv die Preise halbiert und die Kapazitäten der Betten verdoppelt. da muss man die ressourcen bedeutend weniger planen.
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entschärft das ganze natürlich
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vor allem für medic gameplay jetzt besser
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eins von beidem hätt mir gereicht 😁
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Unterschiede zwischen den Tiers und vorallem Respawn ist gut, Kosten wird sich noch zeigen (im ersten Moment scheinen sie mir zu guenstig, aber das wird sich mit der Zeit eh noch mehrfach aendern)
Warum die Dinger jetzt groesser wurden ist mir nicht klar -
jup. das sind bei Tier3 jetzt 40 Heilungen.
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Oder 18 komplette Regeneration im t3 Bett.
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